Sunday 22 January 2012

Aku Bidadari Syurgamu

Pergilah engkau cinta...
Pergilah engkau rindu...

Terbanglah engkau...
Merentasi awan...
Meninggalkan aku disini...
Kesepian...

Aku tidak memerlukan dirimu...
Aku tidak mengharapkan dirimu...
 

Jika jasadku yang engkau inginkan...
PERGILAH engkau jauh...
TINGGALKAN sahaja aku!

Allah mengetahui keinginan diriku dan dirimu...
Tetapi biarlah ia terbias dibawa ombak lalu...

Kerana diriku dan dirimu...
Ada cinta yang menanti...
Cinta Allah kekal abadi...

Datangilah waliku..
Jika agamaku yang engkau redhai..

Datangilah waliku...
Jika kau sudi mensolehahkan diriku...

Datangilah waliku..
Jika aku yang kau temui dalam istikharahmu...

Datangilah waliku...
Jika kau sudi menjemput diriku....
Untuk menjadi permaisuri hidupmu...

Akan aku pergi mengiringimu....
Jika aku bidadari syurgamu...

Bersabarlah duhai mujahid............



Wallahua'lam...


Yasmin Azizan...


28 Safar 1433...


Wassalam...

No comments:

Post a Comment